janamest.reismee.nl

Time tot go!

En dan is het zomaar 12 februari! De koffers zitten dicht, tot de scharnieren toe vol. Benieuwd of onze weegschaal een zuivere meting heeft anders komen we daar morgen met inchecken wel achter.

Na een mooie kerkdienst in de VEZ hebben we vanmorgen van een aantal lieve vrienden dikke knuffels ontvangen en zijn we in zeer luxe 'taxi' met zeer vriendelijke 'chauffeur ' vertrokken naar Amsterdam. Echt zo relaxed om een dag voor vertrek naar vliegveld te gaan en hier in een hotel te slapen.

We kruipen zo in ons warme luxe bed om morgen met vernieuwde energie ons avontuur tegemoet te treden. We hebben er zin in! Tot schrijfs vanuit Oeganda

Henk Doornink

Heb een goede reis. We blijven jullie volgen in voorbereiding op onze reis in april. Zou mooi zijn als jullie Lysanne nog ontmoeten. In ieder geval Gods zegen tijdens jullie verblijf.

Mirjam

Een hele goede reis lieve mensen. Geniet ervan samen. Lieve groet, Harm en Mirjam

Jaco

Dag lieverds....ga met God, dan gaat het jullie weer goed xxx

Jaco

Oh ja, en Papa zorgt voor je kind en wij kijken mee ;-)

Jan en gerda

Een goede reis toegewenst,en veel zegen in Oeganda bij al deze mooie kinderen.Misschien zit je bij Piet en Pita in het vliegtuig.

Jolanda en Hans

Goede reis, goede tijd en in alles is God nabij. Opdat jullie tot zegen mogen zijn.

Hartelijke groet uit Eerbeek!

Suzan

Gezegende reis!

Familie Harry

Dit is leuk om te lezen! Wat gaaf dat jullie onderweg zijn. Heel goede reis en enorm veel zegen!!

Thea Mak

Goede en gezegende reis.