janamest.reismee.nl

De reis is begonnen

Zo, de reis naar Oeganda is begonnen. Vanmiddag bepakt en bezakt vertrokken naar Amsterdam alwaar we in een hotel nog één nachtje slapen op Nederlandse (bed)bodem. Morgen om 11:45 uur vliegen we weg en hopen zaterdag om 04:15 uur (Oegandese tijdzone) onze Nederlandse voetjes te zetten op de rode Oegandese grond!

Thea mak

Hoi Nanda en Jan, een goede reis gewenst. Gods Zegen. Geniet van alle goede dingen. Fijn dat jullie dit kunnen doen. Ik hoop dat jullie Innocent ontmoeten. Dikke knuffel van ons. X

Marielle

goeie reis! Geniet van alles, we blijven jullie volgen ?

Harriet

Slaap lekker deze nacht en een goede reis. Jullie Beschermer is erbij.

Dineke

Een goede en veilige reis gewenst!
Geniet van de bijzondere weken!
xxx

jacoline

Ik ben al even wezen kennismaken met Elske en heb je plastic weer in de schuur gezet :P Maar nogmaals een veilige reis.Op adelaarsvleugels zei je ooit eens tegen mij toen Maris wegvloog.Knufff

Jolanda en Hans

Lieve mensen, jullie mogen weer gaan! Zegen en alle goeds.

Christel Keizer

He Nanda & Jan, goede reis! Had je nog 'loombandjes' gemaakt? Geniet van deze indrukwekkende reis en de zegen heb je al????

Jacomine

Dag lieverds,
Dag aan dag gaat Hij met jullie mee.
We denken aan jullie en bidden voor jullie. Geniet
van deze bijzonder tijd.
Liefs van hier

Sjenet en Kees

Goede reis! en veel zegen. Zal jullie blog volgen. groet uit Hardenberg

Danielle

Hey jan en nanda,
Nog een nachtje slapen, spannend! Een hele goeie vlucht morgen gewenst.
We gaan jullie volgen.
X

Ron en Wilma

Ook vanuit Kampen gaan we jullie volgen!
Veel zegen gewenst.
Liefs van ons

Jan en Gerda

Goede reis toegewenst en we hopen dat jullie daar een goede tijd zult hebben. Wij hebben vandaag bericht gekregen dat we 21 jan. naar Israel vliegen om vrijwilligerswerk te gaan doen tot 15 maart.We hopen jullie ook vanuit Israel te volgen.
Sjalom Jan en Gerda.

Herm en Gerry

Goede reis buurtjes! Wij wensen jullie nogmaals een hele goede tijd in Oeganda toe! We houden een oogje in het zeil hoor ;)

Eric

Goede reis. Geniet ervan!
Jan, Tot over 7 weken...

Hartelijke groet, Eric

Evelyn

Veilige reis en een goede tijd toegewenst!

Jack en Carla

We gaan jullie zeker volgen! een hele mooie tijd gewenst. Het wordt ongetwijfeld heel bijzonder. HIJ is erbij! lieve groet van ons!

Guus en Betty

wat geweldig zo'n reis!! Benieuwd naar alle verhalen!! God's zegen bij alles wat je tegenkomt!!